به صفاکده خوش آمدید

دوستان عزیز لطفا از قسمت پیام به عنوان تبلیغات استفاده نکنید

متن های تبلیغاتی نفرستید با تشکر : ادمین

برای دیدن دفاتر شعر من
به لینک زیر مراجعه کنید

 

 

 

 

 آکادمی ترانه 

 سایت شعر ناب

سایت شعر نو

انجمن شاعران جوان



نظرات شما عزیزان:

بهروز الهياري
ساعت16:52---13 خرداد 1393
سلام داداش .
دلم گرفته برايت زبان ساده عشق است
ثليث و ساده بگويم دلم گرفته برايت


ساغر
ساعت18:19---7 ارديبهشت 1393
دراین دفتربه زیبایی نوشتم خاطرات ازتو


دراین دفتربه نام عشق که باشدیادگارازتو


برایت خوبی وشادی همیشه آرزودارم


بدان هستم به یادتوالهی جاودان باشی


توهم ایکاش کنی یادی الهی هرکجاباشی


درون خانه قلبم همیشه جاودان باشی


ازاین بی اعتنایی هاهمیشه ازتودلگیرم


ولی باهرنگاه توهزاران بارمیمیرم


ازاینکه بی وفابودی همیشه ازتودلگیرم


ولی اینبارمیگویم بروباهرکی میخواهی


برودیگربروای عشق


که میرم ازسرراهت


برایم شادیت کافی ست


خداباشدنگهدارت


ساغر
ساعت18:18---7 ارديبهشت 1393
دراین دفتربه زیبایی نوشتم خاطرات ازتو

دراین دفتربه نام عشق که باشدیادگارازتو

برایت خوبی وشادی همیشه آرزودارم

بدان هستم به یادتوالهی جاودان باشی

توهم ایکاش کنی یادی الهی هرکجاباشی

درون خانه قلبم همیشه جاودان باشی

ازاین بی اعتنایی هاهمیشه ازتودلگیرم

ولی باهرنگاه توهزاران بارمیمیرم

ازاینکه بی وفابودی همیشه ازتودلگیرم

ولی اینبارمیگویم بروباهرکی میخواهی

برودیگربروای عشق

که میرم ازسرراهت

برایم شادیت کافی ست

خداباشدنگهدارت


مرده
ساعت18:47---3 ارديبهشت 1393
شعر جدید دروصف یه مرده میخواستم؟

ساغر
ساعت18:19---19 آبان 1392
دخترک رفت ولی زیرلبش این رامیگفتاویقینا پی معشوق خودش می آید)پسرک رفت ولی روی لبش زمزمه بودمطمعنا که پشیمان شده برمیگردد)عشق قربانی مظلوم (غرور)است هنوز.........


ساغر
ساعت9:19---29 مهر 1392
زیباترین گل ها رابرای زیبایی زندگیت وکوتاهی عمرشان رابرای غم هایت آرزومندم
تولدت مبارک


.
ساعت13:02---27 مرداد 1392
دلم تنگ است برای کسی که نمی داند...
نمی داندکه بی او به دشت جنون می روددلم...
می دانم ک اگرنزدیکش شوم دورخواهدشد...
پس بگذارکه نداندبی اوتنهایم...
دورمیمانم که نزدیک بماند....................


ساغر
ساعت15:29---6 مرداد 1392
سلام آقای صفایی منتظرشعرای جدیدتونم میخوم ببینم بازم اشکمودرمیاری شعراتون اکثراازجدایی هست اینباروست دارم شعری از وصل بگی میدونم ک میتونی منتظرم %

سارا و افرا
ساعت16:41---15 تير 1392
سلام . واقعا وبلاگ خیلی با حالی داری . ما ازت می خواستیم که به وبلاگ ما هم یه سر بزنی ولی مواظب باش محکم نزنی.یا وب میشکنه یا سرت.
شوخی کردم.[نیشخند]
وبلاگ ما در مورد خوانندگان خارجی است . اگه سر زدی نظر یادت نره . توی نظر سنجی هم شرکت کنی خوشحال می شیم . مطمئن باش پشیمون نمی شی . [قلب]


محمد
ساعت17:43---9 فروردين 1392
سلام من محمد اهل خضرلو هستم.
شهر ما به بناب خیلی نزدیکه.
از آشناییتون خوش حالم.
به وبلاگ من هم سر بزن.


محمد
ساعت17:43---9 فروردين 1392
سلام من محمد اهل خضرلو هستم.
شهر ما به بناب خیلی نزدیکه.
از آشناییتون خوش حالم.
به وبلاگ من هم سر بزن.


عاشقانه ها
ساعت22:42---5 فروردين 1392
اپم _________________$$$$___$$$$
_خوشحال__________$$$$$$$_$$$$$$
__میشم____$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_سر__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
بزنی$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$___________$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$___________$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$_______اپم_______$$$$$$$$$$
__$$$____خوشحال_______$$$$$$$$$
$________میشم_________$$$$$$$$$
$________سر__________$$$$$$$$$$
$_________بزنی_______$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$


فیروزی
ساعت6:27---10 آذر 1391
سلام و درود بر اقای صفایی عزیز

چقدر وبلاگ جالبی داشتی ما تا حالا ندیدیم

احسنت بر شما

لذت بردم

موفق باشی
پاسخ: به به سلام دوست عزیزم جناب فیروزی خوش آمدی و خرسندم کردی لطف داری گاهی سری به ما بزن


مهدی
ساعت23:04---30 آبان 1391
سلام دوست عزیز وبلاگت عالیه مطالبه خوبی داری خوش حال می شوم اگه به وبلاگ من هم سری بزنی واگه دوست داشتی نظر هم بذاری اگه از وبلاگم خوشد اومد میتونیم با هم تبادل لینگ کنیم منتظر حضور گرمت هستم [گل]

ادرس وبلاگ
xn--pgbejr1gm59dc82af.LoxBlog.Com



مرداد
ساعت9:54---29 مهر 1391
من پرازمهرتوعادت دارم به تووطرزنگاه توارادت دارم عطش حسرت ديدارتوراپايان نيست اشتياقي است که هرلحظه وهرساعت دارم.تولدت مبارک
پاسخ: ممنون که به یادم بودی
پاسخ:ولی حیف


ساعت1:22---14 مهر 1391
سلام آقاچرامن هرچقدرنظرميدم جوابي برام نميزاري؟اماازبعضياکه خودشونم معرفي نميکنن فقط سنشونوميگن استقبال ميکنين؟!خيلي حسوديم شد پس منم باي باي
پاسخ:سلام جواب سوال شما سخته همیشه سعی دارم جواب سوال تورو با شعر بگم که فقط میتونم دوتا بیت بیت بنویسم و بقیه اش نمیشه هروقت تونستم شعری برای سوالهای شما بنویسم میذارم رو سایت


صنم نافع
ساعت9:50---18 شهريور 1391
به روزم و منتظر حضور و نقد


پاسخ:چشم


سیتی دانلود
ساعت14:19---8 شهريور 1391
سلام دوست عزیز وب خوبی داری واقعا بهت تبریک میگم اگه موافقی منو با اسم ▓► سیتی دانلود◄▓لینک کن بعد خبرم کن تا لینکت کنم.منتظرت هستم.
پاسخ:مرسی


...s
ساعت17:29---13 مرداد 1391
من اشعار شما رو خیلی دوسدارم شما کتابی چاپ نکردین.

مریم جلائی
ساعت12:46---29 تير 1391
سلام جناب صفائی

ممنونم از حضور خوب و لطف شما

با افتخار لینک شدینپاسخ:سلام ممنون از حضورت


صنم نافع
ساعت8:41---27 تير 1391
سلام به روزم و منتظر نقد و نظر


پاسخ:سلام بهت سر میزنم حتما


...s
ساعت19:04---20 تير 1391
هیچ وقت به كوچه بن بست ناسزا مگو.رنج بن بست بودن برای كوچه كافیست..
پاسخ:sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss


ناشناس
ساعت18:58---20 تير 1391
سلام وبتونو تقریبا خوندم عالیه شعراتونم حقیقته اما عکس بهتر از این نداشتینپاسخ:sssssssssssssssssssssss

دوست
ساعت11:37---4 خرداد 1391
سلام عزيز

خوشحال ميشوم اگر به وبلاگ حقيرانه شاعري جوان قدم بگذاريد

منتظر حظور گرم ونظرات سازنده شما هستم

باتشكر فراوان
پاسخ:باشه چشم


بنابلی
ساعت11:14---16 ارديبهشت 1391
با سلام

لطفا وبلاگ بنابی های خارج از استان را به وبلاگ زیر تغییر دهید

http://binablilar.blogfa.com/

به دلیل مشکلاتی که با میهن بلاگ پیدا کردیم وبلاگ عوش شد

با تشکر بنابلی
پاسخ: سلام تغییر داده شد دوست گرامی


وحید
ساعت16:19---28 فروردين 1391
سلام .روزانه به سایتهای زیادی سر میزنم میخواستم اگه اجازه دهید صفاکده را در آنها معرفی کنمپاسخ:ok

وحید
ساعت16:19---28 فروردين 1391
سلام .روزانه به سایتهای زیادی سر میزنم میخواستم اگه اجازه دهید صفاکده را در آنها معرفی کنمپاسخ:ok

w
ساعت19:08---26 فروردين 1391
براي افزايش رنك وب سايت و كاهش رتبه در الكسا شما نياز به بازديد كننده داريدو

تهران باكس با دارا بودن رتبه خوب الكسا و بدور از زيرمجموعه گيري و تنها با ارسال بازديد كنندگان منفرد رتبه شما را در الكسا كاهش داده و

مشتيانتان شما را همواره در صفحات اول جستجو مشاهده خواهند نمود.

قيمتهاي رقابتي تهران باكس براي نمونه عبارتند از:

ارسال 50000 بازديد كننده

به بهاي 700000 تومان





و ارسال 100000 بازديد كننده

10 ثانيه اي

به بهاي 300000 تومان

چنانكه مايل به ديده شدن در صفحات اول موتورهاي جستجو مي باشيد مي توانيد با پشتيباني سايت تماس حاصل نماييد.

موفق باشيد

www.tehranbux.com
پاسخ:ok


وحیدمحمدی
ساعت19:20---25 فروردين 1391
سلام آقای مدیر....سه تا تبریک براتون دارم پاسخ:ای ول

vahidmoammadi
ساعت18:43---22 فروردين 1391
مدیرجان اگه میشه اهنگ یاس شادمهر را برام بگزارید.ممنون میشم.پاسخ:حتما

vahidmohammadi
ساعت15:11---22 فروردين 1391
مدیرجان اهنگهای شادمهر عالی بود..mersiپاسخ:ok

aiina
ساعت10:41---23 اسفند 1390
@};

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: |دفتر شعر اسدصفائی| ,

تاريخ : جمعه 7 بهمن 1398 | 18:46 | نویسنده : اسدصفائی ) |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.